29 Σεπ 2011

Επιστήμη VS Θρησκεία



Ρε φιλέ επιδή επιμένεις κάθε φορά να συζητούμεν τα ίδια, εννα σου το πώ όσο πιο απλά γίνεται:


Το καθήκον της θρησκείας μου εννεν να πεί ΠΩΣ έγιναν τα πράματα, αλλά ΠΟΙΟΣ τα έκαμε.
Που την άλλην, η επιστήμη λαλεί σου ΠΩΣ έγιναν τα πράματα, αλλά ποττέ εν θα σου πεί ΠΟΙΟΣ τα έκαμεν.

Προσωπικά, έν θωρώ καμμιάν απολύτως αντίθεση/σύγκρουση/όπως-θέλεις-πε-το μεταξύ της Θεωρίας του Bing Bang τζιαι της Ορθόδοξης Χριστιανικής Πίστης.
Ή μεταξύ της θεωρίας της εξέλιξης τζιαι της πίστης μου.
Άμαν θκιαβάζω για την θεωρία του Δαρβίνου, θωρώ το σιέριν του Θεού που πίσω...



24 σχόλια:

  1. Το θέμα είναι ότι η θρησκεία και η πίστη αποτελούν προσωπική πεποίθηση και μόνο, που δεν βασίζεται σε εμπειρικά δεδομένα, σε αντίθεση με την επιστήμη η οποία περνά καθημερινά από κριτική για να καταλήξει σε κάποια συμπεράσματα. Δεν μπορείς να συγκρίνεις την πίστη με τη γνώση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. potato dude, είσαι εκτός... Η δική μου η πίστη και θρησκεία βασίζεται ΜΟΝΟ σε εμπειρικά δεδομένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. rocky smartiesSep 29, 2011 05:11 AM

    Nomizw en vlepeis kala :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να μου επιτρέψεις να διαφωνήσω.
    Η επιστήμη βρίσκεται σε συνεχή αναζήτηση της αλήθειας τζιαι εν έτοιμη να δεχτεί οποιεσδήποτε έρευνες τζιαι ανακαλύψεις που θα αλλάξουν τα δεδομένα όπως τα ξέρουμεν τώρα ακόμα τζιαι με πράματα που θεωρούμε δεδομένα. Η θρησκεία όμως όι, τζίνα που λέει, τζίνα ένει. Όπως τα εγράψαν πριν 2000 χρόνια, έτσι ένει.
    Η χριστιανική θρησκεία λέει πώς ο κόσμος εδημιουργήθηκε, απο το κείμενο της Γένεσης, το οποίο εν απόψεις ανθρώπων της τότε εποχής τζιαι εν έσιει να κάμει καμία σχέση με λόγια του θεού, τζιαι τζίνο αλλά τζιαι ολόκληρη η Βίβλος βρίσκεται συνεχώς σε αντιφάσεις τζιαι ανακρίβειες, οι οποίες αποδεικνύονται από την επιστήμη.
    Το ότι εν ξέρουμε που ποιον ή που τι έγινε ο κόσμος, εν σημαίνει ότι στη θέση του κενού πρέπει να βάλουμε ένα θεό. Τον God of the gaps όπως λεν. Η επιστήμη συνεχώς ερευνά τζιαι φτάνει πολλά κοντά στο να ξέρει απο τι επροήλθεν το Σύμπαν(π.χ. το πιο πρόσφατο βιβλίο του Στίβεν Χόκιν)
    Αν δεν βλέπεις οποιαδήποτε διαφορά μεταξύ της θεωρίας του Δαρβίνου τζιαι του θεού, ή του big bang τζιαι της ορθόδοξης πίστης, τότε έχω να πω ότι πρέπει να τα δεις λλίο παραπάνω γιατί εν ξεκάθαρο ότι το ένα διαγράφει το άλλο.
    Κάτι που θέλω να πάρεις υπόψη σου εν ο τόπος που εγεννήθηκες. Αν εγεννιέσουν στο σημερινό Πακιστάν θα ήσουν μουσουλμάνος τζιαι τωρά ίσως να έκαμνες ανάρτηση στο μπλογκ σου αναφερόμενος στην ισχύ του Αλλάχ, ή αν ήσουν στην Αρχαία Ελλάδα θα ήσουν σε μια τελετή αφιερωμένη στο Δία, ή αν ήσουν στo Θιβέτ θα ήσουν μοναχός τζιαι θα επροσπαθούσες να φτάσεις στη Νιρβάνα μέσω των διδαχών του Βούδα. Φυσικά, ούλλα τούτα φαίνουνται σου γελοία τζιαι λάθος μιας τζιαι έτυχε να μεγαλώσεις στην ορθόδοξη χριστιανική θρησκεία. Όλες οι θρησκείες έχουν τις αποδείξεις τους ότι εν σωστές τζιαι όλες μπορούν να διαψευστούν. Εν υπάρχει σωστή θρησκεία, όλα βρίσκονται μέσα στον ανθρώπινο νου.
    Λές ότι στηρίζεσαι σε εμπειρίες. Δεν θα ήσουν σε θέση να δώσεις μιαν υπερφυσική εξήγηση του τι σου εσυνέβηκε αν δεν εμεγάλωνες σε μια θρησκεία που δέχεται τα θαύματα. Πιστεύκω μπορούν να δωθούν φυσικές εξηγήσεις, όπως ασπούμε ότι είναι προιόν τύχης.
    Στην τελική, οι θρησκείες εν θέμα παράδοσης όμως καταλήγουν να εισβάλλουν μέσα στην κοινωνία τζιαι να δηλητηριάζουν το λαό.
    Εν μπορώ να σου αποδείξω ότι τούτα που λαλείς εν λάθος γιατί πιστεύκω ότι absence of evidence is not evidence of absence. Εν μπορώ να αποδείξω την ανυπαρξία. Ασπούμε λέω σου ότι κάθε νύχτα που τζιοιμάσε έρκουνται κάτι νεράιδες έξω που το παράθυρο σου τζιαι τραγουδούν λαικά αλλα εν τες ακούεις ούτες τες βλέπεις. Εν μπορείς να με αποδείξεις λάθος. Γι'αυτό τζιαι υπάρχει ένα τεράστιο φάσμα "υπερφυσικών" φαινομένων, που πιστεύκεται που τους αθρώπους. Είμαστε αγνωστικιστές σε πολλά πράματα γιατί ακριβώς εν μπορούμε να αποδείξουμε την ανυπαρξία. Επίσης, όλα τα φαινόμενα που θεωρεί ο κόσμος ως θαυματουργά μπορούν να εξηγηθούν με λίγες γνώσεις κοινωνιολογίας, ψυχολογίας τζιαι επιστήμών.
    Όμως, λαλείς μου ότι στο Ποιος η θρησκεία απαντά ο Θεός. Ως τζιαμέ εν μπορώ να σου πω είσαι λάθος για το λόγο που σου είπα στην πιο πάνω παράγραφο. Όταν όμως η θρησκεία έρκεται στο Πως, αποτυγχάνει παταγωδώς. Επειδή όλοι ξέρουμεν ότι η γη έννεν 6 000 χρονών τζιαι ο ουρανός τζιαι η γη εν ήταν τα πρώτο σώματα που εδημιουργήθηκαν, όπως υποστηρίζει η Γένεση. Δηλαδή, συνάδει τέλεια με τα όσα επιστεύκαν οι ανθρώποι της εποχής. Καμία ανάγκη για θεική παρέμβαση.
    Για να μεν πω για τα δεκάδες παραδείγματα μισογυνιστικών, ρατσιστικών, παράλογων και ανθελληνικών(!) αναφορών της Βίβλου.
    Εν καταλάβω πως μπορείς να βλέπεις τη θεωρία του Δαρβίνου τζιαι να βλέπεις το χέρι του βιβλικού θεού που πίσω. Εν ξεκάθαρο ότι η θρησκεία εν αποδέχεται τη θεωρία της εξέλιξης τζιαι θεωρεί το κάθε ον ως ξεχωριστό.
    Το Ποιος εν έσιει σημασία αν δεν ξέρουμε το Πώς. Τα θκυο πρέπει να συνδέουνται.
    Όμως ξέροντας το Πώς μπορούμε τζιαι προσπαθούμε να φτάσουμε στο Ποιος ή Τι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άρκεψε να σου στέλνει φωτογραφίες η Μάνα για τα ποστς;
    Κατά τα άλλα, πιο πολλά με τον Μισιαρό τάσσομαι εγώ. Τούτη την κουβέντα που έγραψες δαμαί είσιεν μας την πει η πιο σκληροπυρηνική θρησκευτικός που εγεννήθηκε ποττέ στο Γυμνάσιο (εξέταζε μας με το παρουσιολόγιο αν ξέρουμε το "πιστεύω". Ακόμα ξέρω το)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. rocky smarties: φορώ φακούς.

    misharos: προφανώς έσιεις τες δικές σου απόψεις αρχηγέ μου, έν έχω όμως κανένα σκοπό να σου τες αλλάξω ή να σε πείσω για τες δικές μου. Το μόνο που έχω να σχολιάσω είναι ότι κάνεις λάθος αν νομίζεις ότι έγινα χριστιανός ορθόδοξος επειδή έτσι μεγάλωσα. Όταν ένοιωσα ότι ήθελα απαντήσεις, έψαξα... ΕΨΑΞΑ ΠΟΛΛΑ, ΕΨΑΞΑ ΠΑΝΤΟΥ... Τις απαντήσεις δεν τις διάβασα κάπου, ούτε μου τις είπε ποτέ μια σκληροπυρηνική καθηγήτρια θρησκευτικών.... Τις ένοιωσα, τις έζησα, τις άκουσα από Τον Ιδιο....

    Νυχτερινέ Ποδηλάτη απαξιώ (σιγά να μεν τσιλλήσω τζιόλας)

    Εόλικα, την μάνα εγώ την έμαθα να βρίσκει φώτος!!!
    Το θέμα έννεν να ξέρεις το "πιστέυω", αλλά να το πιστεύκεις! Την μεγαλλύττερη ζημιά στην πίστη μας κάμνουν την οι "θεολόγοι"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ίσως αν σκεφτούμε ότι με την Αγία Γραφή ο Θεός μας έδωσε όσα μπορεί ο άνθρωπος να κατανοήσει, ιδιαίτερα για τότε που γράφτηκε, είναι πιθανό να υπάρχουν πράγματα για τα οποία δεν ανάφερθηκε ποτέ στην Αγία Γραφή επείδή ίσως η διάνοια του ανθρώπου να μην μπορούσε να τα καταλάβει. Ίσως οριμένα από αυτά εξηγούνται με την επιστήμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑνώνυμοςSep 30, 2011 01:49 AM

    http://punishmedia.files.wordpress.com/2011/02/poster.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μα φυσικά έχω τες δικές μου απόψεις κτηνό μου τζιαι οποιαδήποτε μου/σου προσπάθεια να σε/με πεταπείσω τζιαι να σου αλλάξω γνώμη θα εκατέληγε στο κενό. Απλά τούτο εν σημαίνει ότι πρέπει να κάθουμαι τζιαι απλά να ακούω. Αρέσκει μου να κάμνω συζητήσεις με επιχειρήματα, ειδικά όταν αναφέρεσαι σε συγκεκριμένο κοινό τζιαι εν παρουσιάζεις απλά τζίνα που πιστεύκεις.
    Θα έθελα να μας πεις τες εμπειρίες σου αν μπόρεις τζιαι αν έσιεις χρόνο.
    Επίσης θα εσιέρουμουν αν μου απαντούσες σε κάποια πράματα στο σχόλιό μου τζιαι όχι μόνο στο ότι αποκάλεσα την πίστη σου προιόν παράδοσης τζιαι μεγαλώματος.
    Απλά ξέρεις, ίσως χωρίς να το θέλεις επηρεάζεσαι που το περιβάλλον σου. Διατηρείς το τρίο ΑΠΟΕΛίστας, εθνικόφρων, Χριστιανός Ορθόδοξος (χωρίς να ασκώ κριτική σε κανένα που τα 3), όπως τζιαι η πλειοψηφία.
    Πιστεύω πως άλλο το ψάχνω τζιαι άλλο το μεγαλώνω με συγκεκριμένα πρότυπα. Εν μπορεί να συγκριθεί το ψάχνω για το Ισλάμ με το μεγαλώνω με το Ισλάμ. Στο ψάχνω για το Ισλαμ απλά βλέπεις τι πιστεύουν τζιαι αν σε ικανοποιούν, στο μεγαλώνω με το Ισλάμ, είσαι Μουσουλμάνος, ακολουθείς όλες τις λειτουργείες που επιβάλλει η μουσουλμανική πίστη, κάμνεις 5 προσευχές την ημέρα, έσιεις στη ζωή σου στόχο να πάεις στη Μέκα, νηστεύκεις στο Ραμαζάνι τζιαι ότι κάμνεις βάλλεις μπροστά τον Αλλάχ. Άλλο το ψάχνω τζιαι άλλο το βιώνω. Πρέπει να βιώσεις για να καταλάβεις. Τζιαι το τι βιώνεις, τραβά σε πολλές φορές. Γι'αυτό τζιαι το ότι εβίωσες τη χριστιανική πίστη(ή οποιαδήποτε πίστη σε μια οποιαδήποτε κοινωνία), μέσα που οικογένεια, σχολείο, κοινωνία κάμνει σε ακόλουθο της πίστης. Άλλο που τη στιγμή που γεννιέσαι να σου φυτεύκουν μέσα σου το Χριστό τζιαι άλλο σαν μεγαλώνεις να είσαι θρησκευτικά ανεξάρτητος τζιαι να μπορέσεις, αν έσιεις την ανάγκη, να ακολουθήσεις κάποια θρησκεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ρε μισιαρούδιν μα είσαι πάρα πολλά δυνατός ρε φιλούδιν!!!

    μάσσιαλλα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εν εκατάλαβα πώς το βλέπεις εσύ Μοτορτζή, αλλά στην πραγματικότητα η θεωρία της εξέλιξης ακυρώνει εντελώς την ύπαρξη του οποιουδήποτε θεού και κυρίως του "δικού μας".

    βάζει τον άνθρωπο στη θέση που του αξίζει στον πλανήτη και στο σύμπαν.

    δικαίωμα σου να πιστεύεις σε ό,τι θέλεις. μην μας λες όμως ότι σου μιλά κιόλας. έννεν νορμάλ πράματα να τα διαφημίζεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Νυχτερινε Ποδηλατη, όπως και στην τηλεοραση, αμαν μια διαφημηση εν σου αρεσκει αλασσεις καναλι, ε, το αριστερο κουμπι του mouse ξερεις που ενει, εσιει αρκετα links δαμαι, θκιαλεξε όποιο θελεις...

    Mishare εγραψες:" Άλλο που τη στιγμή που γεννιέσαι να σου φυτεύκουν μέσα σου το Χριστό τζιαι άλλο σαν μεγαλώνεις να είσαι θρησκευτικά ανεξάρτητος τζιαι να μπορέσεις, αν έσιεις την ανάγκη, να ακολουθήσεις κάποια θρησκεία."

    Συμφωνω απολυτα. Στην ηλικια σου πιστεψε με ειχα οτιδήποτε άλλη εννοια εκτος που την θρησκεία.
    Αρκετα χρονια μετά, τζιαι όταν τα βιωματα τζιαι γενικά η ψυσιή μου, μου εφκαλαν την ανάγκη να αναζητήσω, όπως ειπα τζιαι πριν, ΕΨΑΞΑ... ΕΨΑΞΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ...

    Anyway, η συζητηση για τις εμπειρίες μου οπως καταλαβαινεις και από τις αντιδρασεις καποιων δεν μπορεί να γινει απο το blog. Ελπιζω να μας δοθει καποτε η ευκαιρια να τα πουμε που κοντα.

    Τα περι ΑΠΟΕΛΙΣΤΑ τζιαι Εθνικοφρων νομιζω ειναι παντελως ασχετα με το θεμα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΟΚ όπως επιθυμείς.
    Να σου εξηγήσω γιατί εσυσχέτισα την πίστη με το ότι είσαι ΑΠΟΕΛίστας τζιαι εθνικόφρων.
    Σε έναν άνθρωπο, υπάρχουν κάποια γκρουπ, κάποια σετ, χαρακτηριστικών που έσιει τζιαι τα οποία συνδέουνται μεταξύν τους. Δηλαδή, θα ήταν λλίον αδύνατο να ήσουν ΑΠΟΕΛίστας τζιαι εθνικόφρων αλλά όι Χριστιανός Ορθόδοξος. Πρέπει να τεριάζουν τζιαι τα 3. Υπάρχουν σίουρα αθρώποι που είναι τα 2 ή το 1 μόνο αλλά ελάχιστοι. Τα ρεύματα στα οποία κινείσαι, τα μπλογκ/σαιτς που παρακολουθείς τζιαι τζίνα που δέχεσαι καθιστούν σε ακόλουθο τούντων ιδεολογιών.
    Τζιαι εγώ παλιά ήμουν φανατικός ΑΠΟΕΛίστας, εθνικόφρων τζιαι αρκετά θρησκευόμενος χριστιανός ορθόδοξος. Απλά εβάλαν μου μέσα μου τούντες ιδέες. Ήμουν ΑΠΟΕΛίστας, έμπενα στα σαιτ του ΑΠΟΕΛ τα οποία εν αρκετά εθνικόφρων, τζιαι το οποίο εθνικόφρων στοιχείο μεταδίδει μια πίστη στο χριστιανικό θεό. Συνδέουνται τα πράματα, έννεν ανεξάρτητα. Τζιαι γι'αυτό εν σχεδόν αδύνατο να συναντήσεις ομονοιάτη, εθνικόφρωνα, χριστιανό ορθόδοξο. Εθνικόφρωνα τζιαι ομονοιατή πιστεύκω εν το πιο αδύνατο γιατί για να ανήκεις σε μιαν ομάδα πρέπει να πληροίς κάποια κριτήρια για να είσαι αποδεκτός. Τζιαι στην ομόνοια το να είσαι εθνικόφρων έννεν αποδεκτό.
    Όταν έφκαλα που πάνω μου τζιαι το ΑΠΟΕΛ τζιαι το εθνικό φρόνημα τζιαι τη θρησκεία, εγνώρισα κάποιες παρέες οι οποίες εσυχνάζαν στη φανερωμένη. Η νεολαία της φανερωμένης εν αναρχοφαση, ειρηνιστές, σκεπτικιστές, αθρησκοι/αθεοι, εναντιών του στρατού κλπ. Τζιαι τωρά έτσι είμαι εγώ, επηρεάστηκα που τούτους. Τζίνο που θέλω να πω εν ότι τζίνα που πιστεύκουμε εν αποτελούν ανεξάρτητα προιόντα αλλά εν μια αλυσίδα που άλλα πιστεύω μας, το ένα φέρνει το άλλο.
    Δηλαδή που τη στιγμή που το ΑΠΟΕΛ τζιαι το ΕΛΑΜ(υποθέτω ότι συμφωνείς με τις ιδέες του ΕΛΑΜ, αν όι βάλε στη θέση του το κόμμα που υποστηρίζεις) εν ανοικτά υπέρ της θρησκείας τζιαι παρουσιάζουν θρησκευτικά θέματα κλπ, το επακόλουθο είναι να κάμνουν τζιαι τους ακόλουθους τους να πιστεύκουν τα ίδια.
    Οι ιδέες μας είναι σετ πιο μικρών ιδεών, τζιαι γι'αυτό ο συσχετισμός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. mishare,

    Σχολειο επηα Δημοτικο Φανερωμένης. Ησουν αγεννητος I guess.

    Δεν ανήκω σε καμμια ομάδα ή κομμα, αρα δεν εχω την αναγκη να πληρω κάποια κριτηρια για να ειμαι αποδεκτος.

    Είμαι ΑΠΟΕΛΙΣΤΑΣ, απλά γιατι ο παππους μου ηταν ιδρυτικο μελος, ο θείος μου παλιος παίχτης κοκ. Δεν έγινα ΑΠΟΕΛΙΣΤΑΣ επειδη το ΑΠΟΕΛ ειναι δεξιοι. Αν ήθελα γινομουν Ολυμπιακος, που θεωρουνται ακροδεξιοί. Πιστευκω το λάθος σου έιναι που τσουβαλιαζεις ολους τους αθρώπους, δηλαδη που λες οτι "Σε έναν άνθρωπο, υπάρχουν κάποια γκρουπ, κάποια σετ, χαρακτηριστικών που έσιει τζιαι τα οποία συνδέουνται μεταξύν τους. Δηλαδή, θα ήταν λλίον αδύνατο να ήσουν ΑΠΟΕΛίστας τζιαι εθνικόφρων αλλά όι Χριστιανός Ορθόδοξος. Πρέπει να τεριάζουν τζιαι τα 3. Υπάρχουν σίουρα αθρώποι που είναι τα 2 ή το 1 μόνο αλλά ελάχιστοι. " Έννεν έτσι τα πραματα, εννεν ΠΟΤΤΕ μαυρο- ασπρο.

    Για τα κοπελια στην Φανερωμενη - Καλά Καθούμενα (εμεινισκα τζιαι πάνω που τα καλα καθούμενα για 3 χρονια, τες γειτονιές ξερω τες παθκιαν παθκιαν εδώ τζιαι μερικές δεκατιες), εχω πολλα να σου πω.

    Επισης έχω παρα πολλα να σου ολω για τους εθνικόφρωνες τζιαι τους "Εθνικόφρωνες", τους πατριώτες τζιαι τους "πατριώτες", τους Αποελίστες τζιαι τους "Αποελιστες".

    Ποττέ δεν ισχυριστικα οτι κατεχω εγω την αληθεια τζιαι ούλλοι οι άλλοι εν μαλακες. Απλά ο καθε άνθρωπος, βάση των επιλογών του τζιαι των εμπειριών του, μπορει τζιαι λειτουργεί/συμετέχει/κινειται, στους χώρους που νοιώθει άνετα, που τον γεμιζουν....

    Ξερω Ομοινοιατες Εθνικόφρωνες Χριστιανους, ξερω Αποελιστες Άθεους Αναρχικούς, υπαρχουν τα παντα παντου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. "Απλά ο καθε άνθρωπος, βάση των επιλογών του τζιαι των εμπειριών του, μπορει τζιαι λειτουργεί/συμετέχει/κινειται, στους χώρους που νοιώθει άνετα, που τον γεμιζουν...."
    Ακριβώς, την ευχαρίστηση που φέρνει εσένα να πιέννεις στην εκκλησία, εμένα φέρνει μου την να πιέννω σε ξερω γω συναντήσεις άθεων. Απλά τούτες οι ενασχολήσεις φέρνουν μας τζιαι άλλα πιστέυω έξω που τη θρησκεία.
    Τζίνο που θέλω να πω τζιαι μπλέκω ποδόσφαιρο τζιαι έθνος, εν ότι, έννεν παράξενο που τα πιο πολλά μέλη της ΕΔΟΝ εν ομονοιάτες, τζιαι τα πιο πολλά μέλη του ΕΛΑΜ εν αποελίστες; Εν πράματα που φαινομενικά εν κολλούν, αλλα αυτή η σχέση σημαίνει ότι εν πράματα αλυσιδωτά. Πού επίεν η ελεύθερη επιλογή των πιστεύω; Επηρεαζόμαστε είτε το θέλουμεν είτε όι.
    Εν σε ξέρω, εν μπορώ να σου πω για σένα, μπορεί να είσαι η εξέρεση τζιαι να είσαι ΑΠΟΕΛ, εθνικόφρων τζιαι Χ.Ο. όι που "συνήθεια", όυτε που παράδοση, ούτε επειδή εμεγάλωσες έτσι. Μιλώ για την πλειοψηφία.
    Μέσα που τις ομάδες, οι αθρώποι αναπαράγουν όσα τους λαλούν οι μάστροι της ομάδας. Έννεν παράξενο που για το γεγονός στο Μαρί, οι πλείστοι που φταιν το Χριστόφια ανήκουν σε μια κατηγορία, τζιαι οι άλλοι που εν τον φταιν σε άλλη. Έσιει ένα 30% που εν υπέρ του προέδρου, τζιαι δύσκολα εννα αλλάξει. Εν σκέφτεται καθαρά ο κόσμος αλλά εν καθαρά επηρεασμένος που το περιβάλλον του τζιαι στα ρεύματα στα οποία κινείται.
    Βλέπω το στες συζητήσεις στο σχολείο. Εν μεγάλη ηλιθιότητα που οι ομονοιάτες φίλοι μου εν εφταίαν τον χριστόφια αλλά οι αποελίστες εφταίαν τον. Ασπούμε wtf πού κολλούν. Τζιαι όμως.
    Σίουρα είμαστε μια πιο ευάλωτη ομάδα που εσάς τους μεγάλους.
    Τζιαι σίουρα ξέρεις ομονοιατες εθνικοφρωνες χριστιανους τζιαι αποελιστες αθεους αναρχικούς αλλά συνεχίζω να επιμένω ότι εν μια μικρή μειοψηφία. Που τη στιγμή που τα πράματα έννεν ισοζυγισμένα, τότε μπορώ να πω ότι ο άθρωπος επηρεάζεται που το περιβάλλον του σε ότι αφορά πολλά θέματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. το άθεοι, κομμουνιστές, ομονοιάτες να φκαλετε ψόφο που έγραφες πριν λίγο καιρό το ξέχασες; μην λες ότι δεν ακολουθείς τα στερεότυπα.

    εγώ είμαι μόνο το πρώτο. ούτε κομμουνιστής ούτε ομονοιάτης. και δεν θα φκάλω ψόφο (για να φκάλεις το άχτι σου) επειδή προκρίθηκε ο αποέλ. αντιθέτως χάρηκα και το υποστηρίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. rocky smartiesOct 1, 2011 10:29 AM

    Eimai tziai egw apoelistas, atheos, apolitikopoiimenos .... oulla pou A!simeni kati?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΑνώνυμοςOct 2, 2011 02:56 AM

    Τα περι θεου το θ με καιφαλεον για να μεν ενοχληθουν οι πιστοι,οταν καποιος ερωτησεν εναν αμερικανον new born christian αφου εν μονον 6000 χρονων εν η ζωη ολα τα απολιθοματα που βρισκοθμεν εκατομιριων ετων τι ειναι, ειπεν οτι εβαλεντα ο θεο για να δοκιμαζη την πιστιν μας,τελικα ο θεος η ειναι ο μεγαλυτερος αορατος επιστιμονας και καμνη πηραματα πανω μας η ολεσ οι φρησκιες δουλεφκουν μας κονονικα εδω και 2000 χρονια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΑνώνυμοςOct 2, 2011 03:06 AM

    Εν θελω να ειμε ανωνυμος αλλα εντα καταφερνω να βαλω ονομα εν ειμε και παλλα καλος με τα μηχανιματα.Ειμαι αθεος εν ειμε ομονιατις ουτε κουμμουνιστις ειμε με την ΑΕΛ και πολλα πραβο στον Αποελ που παη πομπα στην ευρωπην¨-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εν οι λεγόμενοι χριστιανοί φονταμεταλιστές ανώνυμε, εξαιρετικά επικίνδυνοι αθρώποι που προσπαθούν να κάμουν τη θρησκεία επιστήμη, πράμα ανέφικτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΜακιαβελληςOct 2, 2011 04:16 AM

    ηξφηγηγη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Λυπούμαι που σχεδόν ποττέ εν μπορεί να υπάρξει μια συζήτηση με τους θειστές, με παρουσιάση επιχειρημάτων τζιαι ανταλλαγή απόψεων.
    Άλλωστε if you could reason with religious people there would be no religious people.
    Για κάποιο λόγο αποφεύγουν να μπαίνουν εις βάθος τζιαι μένουν στα απλά τζιαι επιφανειακά(έτσι πιστεύω, έτσι είναι, εν καταλάβεις εσύ που εν πιστεύκεις, εν θα μου/σου αλλαξω/εις αποψη κλπ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. "Για κάποιο λόγο αποφεύγουν να μπαίνουν εις βάθος τζιαι μένουν στα απλά τζιαι επιφανειακά..."

    όντως, για κάποιον λόγο που εν σου περνά που το μυαλόν.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή